En massa bak

Javisst! Idag har jag och mina älskade killar bakat pepparkakor!
Första gången vi någonsin gav oss på detta tillsammans och gossen tyckte att det var lila roligt som en annan.
Fast, degen var nog godast!
De tyckte båda killarna som mest satt och åt ;)


Dagen har varit lång och en massa saker har vi hunnit med. Handlat, tvättat, haft besök av mormor & moster med mera. Känns bra när kvällen kommer och man vet att en massa saker är gjorda.

 

 

      

 


Haha vad knasigt! Jag har oxå en nerv i hg benet som gör att det hugger till på insida lår och domnar emellan åt =/

Jo man är ju nervös och jag är skapligt trött på att gå och ha ont HELA tiden... Trycket som är neråt och ryggvärken är nästan värst sen är det ju en miljon andra krämpor som visar sig dagligen.. Suck.. Tur för nu är det bara 14 dagar kvar till BF :P Haha, men som sagt NÄR kommer min bebis vilja komma ut? hihi :P

Hugo älskar med att baka, och degen är ju alltid godast!

Kraaam

2012-11-11 // 08:44:45

Hujedamej vad mysigt!
Det är en av sakerna jag längtar till inför när Benjamin blir större, att kunna baka ihop :)

2012-11-11 // 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback