En stressad morgon

Ja så kan det gå om man drömmer om skolarbeten och jobb.. Det brukar oftast sluta med att man försover sig!!
En timme innan bussen går så flyget jag upp, men jag hann med både dusch och 2 koppar kaffe!


Nu ska jag stressa iväg till bussen för att ha en kort lektion hoppas jag!
Slänger in en bild på mig och vår älskade kula <3

Så godmorgon :)



skrev en lång kommentar till dig igår men verkar inte som den gick fram?? =(

Nu e det nära jag har 9 dagar kvar till BF så man är bra nervös, va inne på FL idag pga minskade fosterrörelser men allt såg bra ut som tur var!

Ser att tino oxå gillar naveln ;) Huo är dock alltid så hårdhänt och tänker sig inte för så brukar få riktigt ont när han trycker på den ;)

Kunde inte hålla mig helt från julpyntet så åkt fram lite julstjärnor och slingor i fönstren :P Blir ju SÅÅ mycket mysigare nu när det är mörkt ute största delen av dygnet ;)

Jo instagram har jag nyligen börjat använda heter sun69shine kika gärna in och kommentera så kollar jag in hos dig med =)

Kram

2012-11-15 // 12:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback