Föreläsning och mvc

Eftermiddags lektionen bestod av föreläsning om Tens.
Mycket intressant, men tyvärr var jag tvungen att gå innan vi fick testa. En liten besvikelse med andra ord.

Besöket på mvc gick väl ganska bra, sf måttet hamnade på nästan 35 cm, hjärtslagen hos mini hamnade på 134.
Dock hade mitt låga blodtryck höjts en del, sockret hade stigit otroligt mycket och vi fann även äggvita i mitt urin.
Men jag hade även minskat i vikt.. Vilken min Bm tyckte var lite knepigt.
Så jag blev tillsagt på skarpen att inta soffläge på fullaste allvar för att klara av i alla fall helgen.
Skulle jag må sämre, av huvudvärken, illamående och flimmer för ögonen så skulle jag kontakta förlossningen direkt..
Eller om mina sammandragningar blev värre.

Nåja, tacka gudarna för otroligt varma duschar och vetekudden!



» Emma

Hihi. Eller hur!!? Bra att hon lär sig i tid. ;) Kommer bli väldigt glad när jag öppnar paketet iallafall. ;) Så kör på. :D

2012-11-29 // 19:52:28

Grattis!!! Nu får du berätta!! När föddes hon= vikt, längd? Gick allt bra?? Tänk att vi fick så nära varandra ändå och Tino får sin egen födelsedag i fred ;)

Svar: Tack fina du! Ja det bästa av allt var nog att de fick var sin dag. Kanske inte så super kul att fylla år dagarna efter varandra, men de får de minsann bara ta och gilla! hahaha
Erika - Mamma till Tino & Alissia ♥

2012-11-30 // 12:31:32

Va ju jag som skrev! Kraaamar!!

2012-11-30 // 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback