God morgon

Igår blev det en lång dag för min del.
Efter en lektion på förmiddagen som bestod av massage så mötte jag upp Sandra för att köpa lite julklappar.
Passade även på att handla en allt för sen farsdag present till min älskade ifrån gossen!

Sprang runt på stan i flera timmar, och visst kändes det när jag äntligen kom hem och landade i soffan.
Natten har varit si sådär med smärta i både svank och ben. Men med alvedon i kroppen och ett par timmar sömn blir det skolan i alla fall.
En lång dag från 8-18, då det även står studiebesök på schemat.
Vi ska åka till Lidköping för att besöka ett hospice, vilket kommer bli super intressant!



Är du o föder?! Länge sen du uppdatera nu!! :)

2012-11-23 // 18:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback