Godmorgon

Min kväll avslutade igår i soffan, sovandes deklart!
Jag slutar då aldrig förvånas över mig själv! Hehe jag som skulle vara super duktig och plugga, men tji fick jag för det.
Och helt ärligt så behövde jag nog sova.

Gossen tackade nej till vällingen igår kväll. Både jag och Sebbe blev lika chockade, så hade väl kanske räknat med en liten kille som vaknade mitt i natten hungrig, men inte det heller!
Han har sovit hela natten!
Ska bli spännande att se om han vill ha välling i kväll eller inte!

Har tidigare under morgonkvisten avnjutit en otroligt varm och skön dusch. Med 2 Alvedon i kroppen och en värmande vetekudde runt mage ska jag fixa till det sista innan jag ska iväg till skolan.
Skönt med en kort dag, och jag hoppas att denna dag springer på fort.
Redovisning av våra små modell-rum, ska bli spännande att se hur alla andra grupper har gjort och framför allt tänkt!



haha, jo jag har funderat mkt på hur han kommer reagera när bebisen väl är utanför magen, och vad han kommer tro om magen då haha ;)

vad pluggar du? Jag pluggar 100% på distans och jobbar med mitt företag 100% på sidan av vilket tydligen var bra då jag fick en bra föräldrarpeng den här gången =D Men min koncentrationsförmåga och motivation har varit som bortblåst de sist 2 månader så jag har JÄTTE mycket att ta igen... tänkte försöka sätta mig och beta av lite idag...

Jo jag ser gärna att bebisen kan komma när som helst faktist.. visst man är nervös men vet att det är faktist MAX 3 v innan han är här så tycker minsan han kan komma till helgen kanske?! ;) Tänk vad smidigt om man kunde bestämma!

hur mår du och magen? har du några känningar att det kan vara dags snart? Jag går och funderar och spänner mig.. ja jag e nervös typ hela tiden =/

Kram

2012-11-16 // 08:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback