Inget Internet..

När förbrukningen av internet blir maxat på telefonen så försvinner man minsann! Tyvärr.
Så lätt och bekvämt det är egentligen att bara dra fram telefonen och antingen skriva här eller lägga in en bild på instagram.
Men jag får minsann hålla mig fram till månadsskiftet.
 
Nåja, Var som sagt iväg i veckan med Sandra.
Skulle ha köpt julklappar till barnens moster, men hittade tyvärr inget.
Men jag hittade äntligen en försenad farsdag present till min älskade sambo.
 
Studiebesöket var otroligt bra.
Otroligt fina lokaler om inte annat.
Kändes näst in till som ett otroligt fint hotell!
Ett kort och gott inlägg och nu tänker jag minsann inta soffläge och bara vänta på att få gå och lägga mig.
Natti
        
         
 
Pappa Sebbe fick presenter av Tino :)
          
 
Ett litet intern skämt från mig till min älskade sambo :)
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


» maria

haha hoppas han diskar nu när han fått så fina presenter=)

2012-11-26 // 13:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback