Lång dag

 


Kändes som om denna dag aldrig tar slut.

Men nu äntligen börjar den gå mot sitt slut.

Jag tänker avsluta min kväll i en varmdusch innan jag kryper ner i sägen tillsammans med min bästa vän, vetekudden!

 

Valde att lyssna på lärarna i dag och framför allt på min kropp och spenderade bara en halvdag i skolan.

Dock kom ångesten krypande när vissa tydligen hade super problem med detta!

Olustiga kommentarer och blickar var näst in till bara förnamnet.

Men tyvärr kan man inte alltid ligga alla till lags.

Bara otroligt tråkigt att det ska behöva bli en sån här stor grej över att jag missade en enda lektion.

En lektion sen vi började skolan överhuvudtaget. 

Ja jag är otroligt stolt över mig själv!

 

Nåja, nog om det. Finns mängder som jag skulle vilja skriva om denna olustiga situation, men jag väljer att låta bli!

Jag tänker inte ens försöka försvara mig själv, jag anser att jag inte ens behöver försvara mig själv!

 

Tyvärr så trodde jag att jag skulle klara av att gå i skolan fram tills the day, då hela dagar från 8-16.

Ja, till och med så långt så att något garanterat skulle kunna hända antingen på plats i skolan eller på vägen hem. Men nu får jag nog lyssna på min kropp och försöka sakta ner lite.

 

 

Sådär, då har jag även fått skriva av mig lite, skönt!

Att ha ont, vara höggravid och vara så irriterad, arg och ledsen att man snart exploderar är inte alltid lika kul!

 


Är man höggravid sånär man! Har man åsikter har man aldrig varit gravid och har ingen aning om hur påfrestande det är!

Vad pluggar du för nåt?

2012-11-30 // 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback