Lekmer.se

Här sitter en övertrött mama och näst in till dreglar över alla dessa duplo grejer!
Gossen har blivit helt förälskad i detta (och mamma Erika!)
 
Sitter och små spanar lite i smyg och funderar på om jag ska klicka hem ännu en present till gossen.
Hans födelsedags presenter är klara och julklapparna lika så.
Men vi har ju totalt glömt av att köpa en "storebrors present", Ja det är klart att han också vill få presenter när bebisen kommer...
Ska försöka att övertala min kära sambo till denna briljanta ide!
 
Det behövs ju bara något litet som dessa: 
  
 
 
Men hade gossen själv fått vara med och bestämma så hade det garanterat slutat med en av dessa förpackningar:


SV: idag kan du läsa om va äventyret va som vi skulle på i lördags =)

jaha okej men då förstår jag :) får man fråga varför han låg på värmebädd? kom han för tidigt eller?
Kram

2012-11-28 // 09:08:15

Duplo är bra leksaker, håller länge också. Vi har massor som jag ärvt från mina syskon. Mysigt med en bebis snart såg jag också. Lycka till när det väl drar igång.
-------------------------------------------------------------
Pågående tävlings hos mig: http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html

2012-11-28 // 12:19:30

det kan bara inte gå fel med duplo :D båda mina ongar älskar de!


ååh tack för kommenaren! det värmer :) har h-a-t-a-t min kropp länge nu men försökt intala mej att jag fick ju ut 2 barn av det så det är väl värt det ändå.. men nu känner jag att det är dags att försöka göra nått åt den, inte ba sitta och vänta på att ett mirakel ska ske ;) det är ju nära "kalvning" nu för dej! hoppas allt går bra! kram

2012-11-28 // 18:06:38
» maria

Klart man måste få en storasyskonpresent! Min äldsta fick en Karlsson på taket docka :)

2012-11-28 // 22:30:09

Aaww klart han ska ha en storebrorpresent, så fint :)

Köpte lego duplo till min systerson. En traktor! Lär bli bra va?! :)

2012-11-30 // 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback