Mamma & pappa passar på

Ha där trodde ni att jag skulle bjuda på något otroligt mumsigt ifrån vårt liv som kvinna och man, men så fel ni har!

Vi har passat på att gå igenom alla gossens leksaker samt plockat fram vårt julpynt!
Ja ni hörde minsann rätt!
Idag har vi städat och pyntat för fulla muggar.
Visserligen fick både gran och gardiner vänta, men resten är framme.
Det vill säga tomtar, stjärnor med mera.
Nu lär ni tro att vi är en otrolig tokig familj som väljer att pynta redan, men vi gjorde det för att vara lite förberedda ifall mini väljer att komma tidigare. 
Känns skönt att ha det gjort så slipper man det i all stress som kommer uppstå då det både vankas både förlossning och 2-års kalas för vår älskade gosse!

Ja och vi är faktiskt inte först ut!
Pust, har lagt märke till att vissa grannar runt omkring faktiskt började ställa fram sitt julpynt redan förra helgen...
 
 
Njut av några bilder ifrån lägenheten :)
       
       



Underbart! Inte långt kvar till jul :D Hur är det med er? Inte långt tills bebisens ankomst heller :D Hur mår du? Har du instagram? :)
Kram

2012-11-11 // 22:34:40

åå vad mysigt!! Jag försöker skjuta på det så lånmgt som möjligt... åå jag har verkligen längtat i månader! Har köpt HUR mycket julpynt som helst men känns fortfarande för tidigt så hoppas hålla mig 1-2 veckor iaf och om bebis kommer innan så får det minsan bli senare ;)

2012-11-12 // 09:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback