Måndag morgon

Dagen startade tidigt för min del, så pass tidigt att jag både hann med en varm skön dusch samt slänga ihop en kastrull med risgrynsgröt till gossen!
hade en lycklig kille som startade dagen med en enorm portion gröt och som nu befinner sig på förskolan!

Jag hade tänkt att dra fram skolböckerna, men känner att jag sitter lite fast, så i stället blir det lite plock i lägenheten innan jag ska bege mig till skolan för en eftermiddags lektion :)



Ja känder precis som dig ;) När man är Höggravid kan man få pyssla klart lite innan advent så man slipper allt då om man mår dåligt eller ligger och föder, vem vet :P

haha typiskt då att detn är skolbelagd din del nu, men du är ju snart klar så måste kännas skönt =) Min kurs är oxå klar i december men kommer inte hinna allt då man ska redovisa ett stort examens arbete inför ledningsgruppen och skolan ligger 5 h bort vilket jag INTE kommer sätta mig och köra med en nyfödd mitt i vintern.. så får göra det i vår istället, ska dock se till att försöka få klart arbetet innan dess. Pluggar till verksamhetsledare inom Hästnäringen och är en extremt spännande och bra kurs men missat mycket pga illamående och graviditeten tyvärr =( Jag jobbar hemma med hästar, är i grund och botten utbildad ridlärare men satsar idag på att ta hand om andras hästar, har just nu bara 14st hemma, minskat ner marknat eftersom det ÄR mer öän ett heltidsjobb, i vintras hade jag 23 hästar och då är det lönsamt men hinner aldrig det med 2 barn hemma tyvärr...

Haha, jo många bollar hela tiden men vad ska man annars göra? förstår men faktiskt inte på de som är mammlediga och sitter i soffan och fortsätter likandant efteråt som arbetslösa och berömmer sig själva när de diskat, haha ne sånt gör mig tokig :P

Ja nu lär han ju definitivt inte titta ut eftersom jag blivit dålig igen, det här jäkla viruset verkar aldrig vilja lämna min kropp helt =/ hatar att må dlåligt för man orkar ju inte ens göra hälften av vad man vill...

har du köpt några julklappar än då? Jag vill verkligen men har så dåligt med ideer i år =( Hugo är färdigköpt till men ingen annan i släkten... Kram

2012-11-19 // 10:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback