Mvc

Efter skola och förskola så åkte pappa Sebbe på möte. Gossen tog sig en liten lur innan han och jag tog bussen till stan för ett besök på mvc.

Mini är nu fixerad och ligger riktigt långt ner. Hjärtslagen låg på 134, sf måttet hamnade på 33 cm och mitt blodtryck var nere i 95/55.

Blev även tillsagt att öka på dosen med järntabletter, så i stället för 2 stycken om dagen blir det nu 3 till en början med..
Vår barnmorska sa att nu är det bara till att vänta och se när mini känner sig redo!
vi pratade även lite om förlossningen, amningen och tiden på bb.
Blev visserligen inte så mycket klokare, men skönt att hon antecknade min rädsla och hur jag vill ha det ;)

Nu är det dags för matlagning innan jag ska ta tag i studierna!

 

 

En nöjd gosse som fick ett snabb mellanmål på mvc :)



Härligt att bebisen är fixerad :D Inte långt kvar nu! Hur mår du då? Hur känner du inför förlossningen? :)
Kram

2012-11-15 // 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback