Röj och Mvc

Dagen började tidigt, lämnade av gossen på förskola och strax efter det kom lillan hit. Vi gick igenom allt i källaren och lägenheten för att sedan åka bort och slänga all "skit" på tippen.
Allt från olika skötväskor, leksaker, kläder, lampor, liggdel till den gamla vagnen samt några andra tillbehör och mycket mycket mer lämnades av till lastbilen från myrornas!
Så underbart att saker som faktiskt är helt och fint tas till vara på och kan användas av någon annan som är i behov av det!!
Dagens stora goda gärning med andra ord :)

Och under eftermiddagen blev det ett besök på mvc.
Järnvärdet hade sjukt enormt och järntabletterna kom som ett brev på posten.
Sf-måttet samt min vikt hade inte ökat alls mycket!
Sf-måttet blev mätt till 32 cm, det lilla hjärtat tickade på för fullt och hamnade på 140.
Mini ligger med huvudet neråt, men är fortfarande inte fixerad.

Nu har jag precis lagt mig i sängen och utanför hör jag hur regnet smattrar.
Riktigt mysigt med andra ord.



Åh vad skönt att bli av med "skiten"
Hoppas ni får en mysig helg! Kram

2012-11-02 // 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback