Skola och redovisning

Äntligen, äntligen är denna dumma redovisning gjord!
Jag hatar över allt annat att stå framför folk och prata, jag tappar ord, får panik med mera. Men jag klarade fan!
Vilken känsla när det äntligen är gjort.

Nu ligger jag ner krupen i soffan med en varm filt och en vetekudde samt 2 Alvedon i kroppen.
En värkande smärta, tryck och sammandragningar med både feber och frossa..
Men ännu finns inga direkta tecken på att det skulle vara på gång på riktigt.
Men sambon valde i alla fall att ta en hel bild på mig och magen (Ja, jag kunde ha valt ett par rena mjukisbyxor!)



Men snart är det den 15:e som jag gissar på :D
Har tänkt på er.. Men vi har varit sjuka halvt nästan hela tiden sen augusti.. ev. har han just haft vattkoppor. Vet faktiskt inte om det var det.. Så därför har jag inte hört av mej. Inte kul att smitta Tino med det om bebis snart kommer !

2012-11-09 // 10:01:54

Vet hur det känns..usch! Hatar att prata inför massa folk..har gjort det många ggr men varje gång äre jättejobbigt trots att man har hört att det blir bättre för varje gång men för mig blire inte :)

Vilken fin mysmage du har! :)

2012-11-10 // 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback