Vilken skit natt!

Ja, så får man nog faktiskt ta och uttrycka sig när man har legat vaken mesta dels av natten.
Det har inte spelat någon roll om hur, vad, när eller varför jag har vänt på mig eller ändrat sovställning.
En otroligt livad mini som verkar ha spelat både fotboll med mammas alla organ och även haft hicka till och från.
 
Gossen vaknade strax efter halv 5, och då var det minsann bara till att stiga upp.
skulle ha blivit en heldag i skolan från 8-16 idag, men för min del blir det endast eftermiddagen.
Otroligt skönt vilket innebär att jag kanske, men bara kanske hinner somna en liten stund innan jag ska bege mig till skolan.
Men ska även försöka hinna med att plocka i lägenheten och ta tag i några skoluppgifter i fall något skulle hända.
 
Ja dagarna räknar vi ner för fulla muggar, men jag hoppas att jag i alla fall klarar av helgen innan lilla mini vill komma till oss.
Gossens 2 årsdag får mer än gärna passera och framför allt hans alldeles egna "kalas helg" hoppas jag!
Dock känns slutet på den kommande helgen otroligt långt bort när sammandragningarna bara blir värre och värre för varje dag som går.
 
Endast 5 dagar till the day, och jag funderar på vart alla dessa veckor har tagit vägen!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback