Godmorgon

Idag visade temperaturen på en rätt så tråkig siffra!
Visst har jag längtat till hösten och vintern, men jag hade totalt glömt att tänka på denna temperatur!
Saknar redan sommaren på något sätt.
Nu kommer denna tid då man måste börja fundera på om gossen har rätt kläder efter väder på förskolan eller om extra kläderna räcker till alla dessa vattenlekar ute på lekplatsen.

Kan pusta ut när jag inser att det är gubben min som får hålla i alla dessa trådar :) det kan han gott ta och fundera på.

Sitter på bussen på väg till praktiken, idag väntas ett pass mellan 7-16 på en ny korttid! Ska bli otroligt spännande och roligt att se hur personalen arbetar där!
Dock är jag lite små nervös eftersom att jag inte riktigt kan utföra alla dessa bitar som behövs. Men jag hoppas att min handledare förstår!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback