Lördag

Igår fick jag sluta praktiken tidigt, ja närmare bestämt efter lunch!
Gud så skönt :)
Jag hann slumra till några minuter innan gossen vaknade och vi drog oss bort mot maxi för att handla.
Hade även så pass mycket energi och ork i kroppen att jag passade på att plugga under kvällen!
Avverkade nästan två arbeten som ska skickas in senare idag!
Underbart

Idag bjöd gossen mamma och pappa på en liten sovmorgon, vi drog i oss en lyx frukost och hade morgon mys framför barnprogrammen :)
Två maskiner tvätt är i gång, jag har även varit nere på Ica och inhandlat det sista till äpplekakan som jag och gossen ska baka när han vaknar till liv.

Nu ska jag passa på att plocka lite medan Tino sover för att sedan ta tag i all disk och dra fram dammsugarn.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback