Tjuvstart!

Slänger in några bilder på magen som är tagna nu i kväll.
Välkommen vecka 33! (32+0)



mysmagen!! Nu är det inte långt kvar!

sv:hihi, du behöver inte känns dig vilsen, jag hittar mest på egna lösningar så det kan ibland vara omöjligt att förstå hur jag har gjort, du har sån söt blogg :-)

Instaloggan fixade jag genom att googla instagram logga, ladda ner en bild som jag tyckte passade bra, skrev till mitt namn på bilden och la till bilden i blogg layouten. Superenkelt!! Testade först massa andra knepiga grejer men det blev inte riktigt bra!

Allt är fint med oss, tack som frågar!
kramar

2012-10-10 // 00:02:18

Åh, så fin mage!

Vi är beräknade till den 29:e december. Själv då?
Allt är ganska bra trots omständigheterna under graviditeten! Hoppas du klarat dig också, från det värsta :)

Kram!

2012-10-10 // 08:12:37

Hejsan jaa fy skäms på mej också !!
Sv ja de är lite roligt då hon rättar en rätt så ofta på saker man inte tänker så mycket på. Men jag säger dagis När jag pratar med alla till och med Till fröknarna fast dom bruka bli lite irriterade haha men hör nästan hur dom morrar inombords.

Vilken härlig mage du ha fått :) himla mysig!
Jadu veckorna går så fort så här hinner vi knappt planera eller göra nått innan veckorna är slut suck! men ska plugga lite granna sedan blir det pyssel med Tilde på fredag då dom är lediga.
i helgen är hon bjuden på barnkalas så de är fullt upp.
Vad händer för er då? :) kramar

2012-10-10 // 13:58:23
» madde

Ja men precis!! Tänk vad fort tiden går! Min Hugo blev två 21 september!och det är ju inte många veckor kvar tills bebbe nr två är ute ;) vet ni om det blir en flicka lr pojk? Ser att du har en söt liten mage, är din mage mindre den här gången? Min är faktist mindre, lite skönt änsålänge ;) Kram

2012-10-10 // 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback