13 september

Idag firar jag och min stora kärlek 1 år som förlovade och 2,5 år som ett par!
Kommer aldrig någonsin kunna förklara hur mycket jag verkligen älskar han!
Tänk vilka år vi har haft tillsammans, så mycket som vi har gått igenom och delat med varandra.
Sebbe släppte allt i sin hemstad för att bli sambo med mig är uppe i Skövde, för att bilda familj tillsammans med mig! Nåja, allt har gått fort, både våra beslut och åren tillsammans! Allt från barnafödande till att uppfostra vår fantastiska lilla pojk och nästa lilla mirakel är redan på väg!

Jag är världens lyckligaste tillsammans med dig Sebastian! Jag kan inte se någon annan vid min sida och framför allt inte någon annan pappa till mina barn! Du är bäst på alla sätt och vis, visst har vi det svajigt i mellan åt! Men det är samtidigt nyttigt. Vi lär oss mer om varandra och framför allt om oss själva!
Jag hoppas på fler underbara år tillsammans med dig, min stora kärlek! Min bästa vän i vått och torrt.

 

I väntans tider med Tino <3

  

  

 

 



Stort grattis! Och vilka underbara bilder :D

2012-09-18 // 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback