En trött mamma

Ja, jag får väl erkänna att det sliter på kroppen att springa omkring gravid på gekås! Men helt klart värt det :)
Helt galet så mycket man får höra bland gekås alla hyllor, kommentarer så som: dra in magen tjockis, tror du att du har rättigheter att smita i mellan för att du är gravid? Haha ja man kan med andra ord inget annat än att skratta!

Kom hem med några lappar mindre på kortet och några påsar rikare! Dock blev jag lite besviken på deras unisex till bebisar. Nu när de har gjort om så är det mesta antingen pojk eller tjej. Tråkigt tycker jag!

Ska strax dra mig bort till skola för en lång dag, ser inte riktigt fram emot detta med huvudvärk från underjorden!



åhh var de myce folk?? ska dit imån och de lär u va en del på en lörda;P
jag e me skiitbesviken på bebis kläderna- allt e rosa eller blått, såå trist för man vill ju typ inte bara ha vitt;P nä, in med gult och grönt och brunt och oranget liksom!!!

2012-09-14 // 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback