Helgen är över

Ja då var även denna helg slut!
Och den har som allt annat bara sprungit förbi!
Känns som om man knappt hann med att göra något av allt det som man hade planerat in.
Nåja, lite plugg hann det blir. Men inte alls så mycket som jag hade hoppats på! Långt ifrån med andra ord.

Vi har i stället bara varit och myst hela familjen. Så med andra ord har helgen varit toppen! En massa kärlek, gos och
framför allt en massa mys! Ja, det gäller att passa på när vädret inte alls har visat sin finaste sida. Bara en massa blåst och regn och det vädret lockar inte direkt till en massa timmar på lekplatsen! Inte mig i alla fall!
Men blev någon promenad med en stunds ute lek i alla fall :)

Båda killarna sover sedan en stund tillbaka och jag ska strax krypa ner jag också. Både förskola och skola väntas i morgon.

      



Fina bilder.
Ha en trevlig måndag!

2012-09-17 // 08:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback