Ser ni någon skillnad?

Titta vad jag hittade tack vara gamla mappar!

Tror minsann att dessa två var de enda bilderna som var tagna runt ungefär samma tid!

Åh vad jag ångrar att man inte tog mer grav bilder när man väntade gossen, att man kunde vara så slarvig på den biten..

 

Vänster v.29 (28+3) med gossen


Höger v.29 (28+0) med mini



» G.O.S

magen med andra kommer alltid tidigare och större men andra barnet.

Ska ni ta reda på könet? (vet inte kanske frågat det förut)

Svar: Jo det vet jag. Alla säger dock att denna gång så är magen lägre ner. Vilket jag också börjar tycka.Nej vi tänker inte göra det. Dock känner vi oss rätt delade och vill väll egentligen ta reda på könet men samtidigt inte ;) hehe
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-09-29 // 13:47:57

Ser ut som en tjej-mage nu!

Svar: Hej Anna-li.de flesta tycker det. Så det återstår att se om inte annat ;)
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-09-29 // 19:59:58

Åååh, mysigt med en till.. Så avis :)

2012-10-01 // 12:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback