Åh nej!

Ska strax fixa till mig för att sedan springa ner till huset som ligger ett stenkast ifrån oss.
Det är dags för ett tandläkarbesök för min del!
Shit, varje gång är jag lika nervös, eller nervös va ett milt ord. Jag är livrädd!
Jag har en otrolig tandläkarskräck!
Så med andra ord kommer jag gå ner med tunga steg och en Bamse klump i magen!!
Just nu längtar jag bara till morgondagen, vill få detta gjort.
Men en vanlig undersökning ska jag väl klara av utan att ha med mamma som jag kan hålla i handen!! ;)


Igår tog jag, barnen och barnens moster Lillan en promenad. Blev en ganska behaglig lugn promenad då lilleman givetvis skulle vara med och springa.
Mätarn stod på över 4 km och jag kan meddela att lilleman sprang/gick med utan problem. De enda gångerna som han satt i vagnen var när vi gick över vägen.
Överlycklig kille kom hem till pappa Sebbe och talade glatt om att lokföraren vinkade glatt!



Mysig blogg du har!

2013-04-11 // 07:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback