April månad

Välkommen fina sköna april månad!
Äntligen siktar vi mot ljusare tider :)
Påsken bara flög iväg! Helgen/ledigheten gick otroligt snabbt.
Vi spenderade även denna påsk och vår lediga tid nere i Halmstad hos sebbes föräldrar.
Lika skönt och kul som vanligt. Vädret har varit på topp och älskade Tino har äntligen fått titta och sitta i farfars stora traktor!
En super nöjd kille som givetvis skulle tala om detta för varenda en han känner. Dock va han inte allt för kaxig när farfar körde ut den ifrån garaget.

Barnen har fått så mycket fint i sina påskägg att jag inte ens vet vart jag ska börja ;)
Även jag och Sebbe fick ett stor påskägg med en massa godis i av mina föräldrar. Ja, när det gäller paket och liknande blir jag som ett litet barn.
Oturen med detta ägg var att lilleman hittade det först en morgon, och han som inte ens äter godis! Nåja, mer till lilleman och mindre till mamma! Attans ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback