Aspö gård

Sitter och skriver ihop ett inlägg med rullande ögon!
Helt slut efter en dag på Aspö gård med min lilla familj, moster lillan, Amanda och älskade Sandra!

Tino var den som vaknade först i dag, strax efter 6.20 hörde jag han tala om för sazza att vi skulle åka och titta på alla djuren idag! Tittade på klockan med ett leende på läpparna, som ganska snabbt försvann.. 6.20!! men Snälla vän, somna om! Inga djur är väl ändå vakna nu...
Jag tror att högre makter hörde mig då det blev tyst en stund. Skönt.

En tidig lunch och en tidig vila blev mellanmål och djur tittande. Vi mötte upp dem andra på aspö. Vädret var någorlunda, men vad gör det när man har så mycket att titta på ;)
Tino var helt salig över dessa kossor! Ja med andra ord så fann han sina favoriter direkt. De brun/röda kossorna blev en hit då de liknande mamma mu!

Efter ett par timmar med fika och djur mys så åkte vi alla vidare hem till oss. Det blev ännu mer kaffe och en massa snack. Kvällen avslutades strax efter klockan 18, för en otroligt trött liten kille!

Nu är det dags att krypa ner i sängen. I morgon väntas nya äventyr! Bland annat ett besök hos mina föräldrar för att vinka hej då till barnens morfar som ska åka iväg med jobbet på måndag!

Natti!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback