Dags för sängen

Känns som om denna dag nästan aldrig skulle ta slut!
Jag hade tänkt ta en lång promenad med barnen efter deras lunch vila, men fick snällt hålla mig inne! Ja mycket berodde kanske på det dåliga vädret. Men elkillarna sprang ut och in hela dagen också! Ett besök som skulle ta ca 10 minuter tog istället 4 timmar! Åh så synd jag tycker om dem.
Det visade sig att all vår el i hallen är fel kopplad! Ibland (ganska ofta) funderar jag på vad dem som bodde här innan oss tänkte med! Finns otroligt många fel och brister i denna lägenhet!
Men snälla som dem är elkillarna så såg de till att fixa detta byte redan idag och inte senare i veckan. Skönt att slippa sitta hemma och vänta på dem fler dagar.

Eftermiddagen bestod av mys med båda barnen framför Cars 2, vilket passade utmärkt då regnet inte ville ge med sig. Otroligt mysigt att gotta ner sig i soffan och höra regnet smattra på rutan/ fönsterblecket och speciellt i sällskap med mina två dyrbaraste ägodelar som jag har! Mina älskade diamanter <3


Både barn och sambo sover redan och jag ska minsann göra dem sällskap ganska direkt!
Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback