Pinsamt läge...

Hela huset ska få ett nytt elföretag, vilket leder till att dessa elkillar ville komma in i alla lägenheter!
Efter att ha lämnat av Tino på förskolan fick jag och Alissia lägga på ett kål hem i motvind för att möta upp dessa killar!
Hann springa över med dammsugaren, där jag trodde att de skulle hålla till. Det vill säga bakom vår ena byrå.
Tji fick jag för det, och städ guden straffade mig på direkten, då de stackars killarna inte alls skulle hålla till i just den delen av lägenheten!!
De skulle hålla till bakom vårt skoställ!!
Fick skämma ögonen ur mig och be om ursäkt för att det inte var städat där bakom.
Ja ni alla vet ju själva hur det ser ut bakom och under ett skoställ såhär års!
Grus, sand med mera är ju bara förnamnet.


Nåja, efter att dessa killar har spenderat runt 1-timme i lägenheten för att få ordning på vår el, så visade det sig att inget stämde!
De som bodde har innan oss har med andra ord lyckas "gömma" en dosa inne i väggen! Ja så då väntar man ett nytt besök av dem senare i veckan!

Frukosten in tagen, en morgon promenaden på 2.3 km är gjord och nu då? I brist på annat ska jag kasta mig över lägenheten och fixa lite, gå igenom alla skåp behövs verkligen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback