Storebror kan själv!

Ja nästan i alla fall!
Med lite hjälp ifrån mormor och moster så fixade han minsann att plantera majs korn.
Mormor hade visserligen fuskat lite, då majs kornet redan hade fått några rötter med mera.
Men det gjorde gossen inget! En nöjd och en super glad liten kille lyckades minsann!

Men, det tråkiga i det hela är ju all detta ansvar som faller på just MIG! Åh, jag som verkligen är helt kass på att ägna och ge mina gröna vänner lite kärlek och tid.... Men framför allt vatten!
Jag lyckas alltid ta kål på dessa gröna växter, vare sig de är odödliga eller inte!

Får för lillemans skull anteckna ordet "vattna" var 4:e dag i almanackan från och med idag! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback