Julfirande nummer 2!

Jösses, vilken underbar dag!
Mina barn och även jag hade nog varit otroligt snälla i år!
Så vilken tur att även tomten hade hittat till mommo och moffa och att han faktiskt hade lämnat julklappar där, eftersom att Tino och Alissia inte var hemma på självaste julafton.
Vilken lycka tyckte Tino! Tänk vilken snäll tomte :)

Blev en lagom "sen" kväll och barnen somnade gott. Tino ville kramas med mig, så vi kröp ner under täcket och pratade lite om dagen.
Wow, vilken lycklig liten kille!
Han visste precis vad han hade fått både i leksaks väg men också kläder. 
- åh mamma, hur kunde tomten, mommo, moffa och moster veta att Tino ville ha en bilbana? En lego lastbil, film, kläder, och allt? Och hur kunde tomten veta att mina strumpor försvinner? 
Mamma kan du säga till dem att Tino bara älskar dom! 

När man hör sin 3-åring tala om hur mycket han älskar allt som han har fått, att han är jätte nöjd över kvällen och framför allt att han älskar mommo,moffa och moster så blir man så otroligt lycklig! 

Och en lycklig mamma som fick en massa gott i magen! Mums mammas julbord slår det mesta :)
Nej nu ska jag minsann krypa ner jag också. Gubben spelar och är osocial, usch så tråkigt. 
I morgon vankas det städ och lite shopping för sebbes del och kanske kan man hitta något till barnen ;)



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback