Luciafirande på förskolan!

Nu under eftermiddagen så var det äntligen dags för Tinos luciafirande nere på förskolan. 
Dock var gossen inte alls så sugen på att vara tomte längre, eller egentligen vara med över huvudtaget!
Hade Tino fått bestämma så hade han minsann hållt sig hemma och sova!
Men, nu var det faktiskt inte riktigt han som bestämde. 
(Och ja! Tino tackade mig efteråt och var super nöjd över firandet. Han hälsar också att han hade det super kul!)

Små stressade så hann vi ner i tid detta året (förra året var Alissia runt 2 veckor och jag minns hur stressade vi var!)

Jösses vilket underbart luciatåg! Och så många fina och härliga barn.
Ja jag ljuger om jag säger att mina ögon inte tårade sig när världens finaste lilla gosse sitter i den lite för stora tomtedressen och sjunger och gör alla rörelser till!!!
Man kan inget annat än vara lika stolt som tuppen.
Alissia var en liten tomtegumma i publiken, fast även hon sjöng, klappade händerna och gjorde en mass rörelser.

(Eftersom att jag vill visa respekt för de andra familjerna så kommer jag inte lägga ut bilder på hela gruppen!!)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback