14 januari

Dagen startade med en glad lite gosse som skulle tillbaka till förskolan idag!
Tror minsann att han har saknat alla sina kompis!
Resterande i familjen åkte iväg till banken på förmiddagen för att uträtta några ärenden.
Och eftermiddagen/kvällen har spenderats hos mina föräldrar och lillasyster i Ryd.
Ja idag är det minsann ingen vanlig dag! Nej min lillasyster/barnens moster fyller år så har varit iväg på ett litet eftermiddags kalas.

Ett stort grattis till vår älskade moster på hennes dag!!

Nu sover alla mina älsklingar och sist uppe som vanligt är jag. Ska allt ta och krypa ner i sängen också.
I morgon väntas förskolan för gossen och jag ska försöka få ut julen! Ja pinsamt nog så står både gran och tomtar uppe, men varför inte först upp och sist ner med grejerna? ;)

Fick för övrigt hem mina betyg idag på posten! Ååh, får faktiskt ta och erkänna att jag är otroligt stolt över mig själv.
Bättre betyg än vad jag kunde minnas och bättre betyg än vad jag hade kunnat hoppas på när jag startade min utbildning.
Hann färdigt min utbildning innan sessan kom, ja på dagen om man ska vara exakt! (Satt under kvällen och renskrev det sista med värkar), klarade av att både vara mamma, höggravid och studera både på distans och i klass.
Vadå, lite skryt får man väl ändå skriva ut såhär under kvällskvisten ;)

Natti!

   



Det är klart man får skryta! Man ska var stolt över sånt man gjort bra.

2013-01-15 // 08:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback