Äntligen är julen borta

Igår tog vi äntligen tag i julen!
Gran och tomtar är nu borta och kvar finns tomma hål överallt!
Vad hade jag i alla hyllor innan tomtarna åkte upp? En otroligt bra fråga, då jag verkligen inte hittar något att fylla ut alla dessa tomma hål med...
Men vad gör det, får i stället köpa hem lite nya saker för att täcka upp detta med ;) frågan är bara vad!
Tog också äntligen tag i mitt och sebbes sovrum och lyckades städa undan allt som endast har blivit slängt på både golv och stolar.
Så nu äntligen är den lilla gången genom rummet borta.

Gossen är lämnad på förskolan, sessan tar sig en liten tupplur och Sebbe ska strax iväg för ett möte.
Själv ska jag ringa ett sista (förhoppningsvis) samtal ang lillsessans dop innan jag ska röja lite till i lägenheten :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback