En glad mamma

Med två otroligt glada barn!
Äntligen har vi köpt oss en ny vagn!
Det blev en syskonvagn, fast långt ifrån alla dem som jag hade spanat in från första början!
Ja, jag var lite feg och ville inte riktigt slänga ut 12.000-15.000 på en vagn, som kanske bara används vid få tillfällen.
Om jag ska vara helt ärlig så använder vi inte vår vagn dagligen och det kändes nästan lite dumt att lägga så mycket pengar på en vagn för tillfället.
hade i stället kollat in lite billigare varianter, men blev tipsad av den slut gilltiga vagnen igår när vi besökte butiken.
 
I stället blev det en BT New york.
Gossen satt bra i vagnen och godkände den direkt inne i butiken tidigare idag.
Dock måste han bara förstå att man ska ha de små fötterna på den lilla fotstödet som finns, men den tiden, den kommer garanterat ;)
 
 
 
En trött liten kille somnade gott för en stund sedan, det är tufft att både leka med kompisarna på förskolan och köpa vagn.
Pappa Sebbe tar sig också en liten lur på soffan medan  jag och lillsessan sitter och föröver alla bilder från min telefon till daton.
Jösses vad bilder man samlar på sig, på mindre än en månad!
 
 
Bild lånad från google!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback