Instagram

Följ gärna oss på instagram!
Där heter vi Mammaaerika
 
Har märkt att jag använder instagram mer emellan åt :)
Dock är den fortfarande privat, men jag lägger mer än gärna till.
 


Vad kul! :)
Ja det är verkligen riktigt skoj att kunna gå tillbaka och läsa! :)

Det går bra för mig och magen. Tack! :) Den växer till sig ordentligt. ;)
kram

2013-01-23 // 22:51:18

Jag har också Instagram. :) sojkasframtid heter jag där! :)

Svar: Men så roligt :) då ska jag minsann ta och lägga till dig :)Härligt att både du och magen växer ;) hihi
Hoppas att allt är bra!
Kram
Erika - Mamma till Tino & Alissia ♥

2013-01-23 // 22:51:43

Jag är tvärtemot all andra. De flesta använder sina instgrambilder för att blogga ikapp men jag använder mina bloggbilder för att instagramma ikapp. Instagram stressar mej hahaa

2013-01-23 // 23:51:09

Svar till erika:
kanske de var bra att du blev sjuk så du kanske slipper de ett jäkla bra till ^^

Jora i mina ögon så e perfekt det perfekta ordet <3

han var ju så söt igår då kan skulle bädda ner sig sj, då ja tog denna bild hur han skulle krama om MIN gosiskudde som ja haft sen ja var liten..
hur han gjorde allt så perfekt som möjligt då han skulle lägga sig =)


MEN ÅH LÄGG TILL MIG :D e glömsk då d gäller namn ;)
Shapeful heter jag där!

Kramar

2013-01-23 // 23:55:59

heeej =) Länge sen man hörde av dig här ;)

Jo dagis tiderna undrar man lite över, men nu får ju hugo gå 5/h 3ddg veckan och det funkar JÄTTE bra =)

Jo sprack ju en heldel och det gjorde såklart svinont både då och några veckor efter, var på ÅB idag hos BM 8v efter och det hade inte riktigt läkt än :(

Jo Billy har jag helammat hela tiden, han har aldrig fått ersättning, min mjölk rann till sent därför gick han upp lite dåligt den första veckan men nu växer han som de vore grädde i brösten haha ;)

Ja han har ett litet storkbett övanför v ögat precis i ögonvrån, blir lite lila ibland inte tänkt på vilken situation, han har även ett i nacken men läkaren eller bvc har inte sagt något spec mer än att de trodde det skulle försvinna helt med tiden så det återstår att se... jag har själv ett mellan ögonen men det syns nästan aldrig ;P

Hur mår ni annars i kylan? Såg du köpt ny vagn? KUL =) Vi har en babytravel syskonvagn men köpte min begagnad för 1500kr ;P

Kramkram



2013-01-24 // 14:44:17

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling där man kan vinna ett valfritt paket namnnappar från namnnappen.se så ta en titt vet ja:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/01/tavling-i-samarbete-med-namnnappense.html#.UQFgZWcypioOm
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka:)
kram

2013-01-24 // 20:48:34

Tack snälla!

Vi har pratat om det så länge jag kan minnas typ, men ordentligt ett år innan vi åkte :)

2013-01-24 // 23:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback