Njuter av lugnet

Sista dagen på min mammaledighet innan jag drar igång och jobbar!
De sista dagarna njuter vi av varandra och både myser och leker lite extra!
Fy så skönt det ska bli att komma igång, jag älskar att ha många bollar i luften men samtidigt så blir det lite halv trist att det förmodligen inte riktigt blir som vi har tänkt oss.
Sebbe har nämligen fått napp på ett arbete och nu väntar vi på att få veta när han ska starta. Meningen var ju att han skulle vara hemma och vara pappaledig, men tji fick vi för det. Tacka gudarna för min älskade familj som har lovat att ställa upp de dagar som vi behöver hjälp någon timme eller två!

Bjuder på lite bilder från insta som är tagna i slutet på veckan :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback