Redan en ny vecka?

Herrejösses vad tiden bara springer iväg!!
Veckan som var bjöd på ett arbetspass, sedan har familjen bara spenderat tid med varandra, då vi kommer vara ifrån varandra en hel del framöver.
Mitt schema drar igång på riktigt i morgon och pappa sebbe ska starta sin utbildning i morgon!
Många bollar i luften på en och samma gång! Var inte direkt meningen att båda skulle vara iväg nu under sommaren och jobba. Så nu måste vi försöka fixa och trixa ihop våra scheman med någon barnvakt! Men under semestern är det en ren lögn att få tag på barnvakt.
Tacka gudarna dock för min underbara älskade lillasyster som ska försöka att ta barnen så ofta hon kan! Åh världens bästa syster <3!

Veckan som var bjöd på en massa skoj. Moster lillan kom förbi och lånade med sig Tino en sväng under torsdagen. Mommo ville också njuta av gossen vår och lånade han från fredag till lördag.
De hade bland annat besökt mini zoo i Tibro. Jag och Alissia spenderade hela fredagen tillsammans med Sandra, Othilia och lilla Elwin. Åh underbart med lite tjej mys med de bästa brudarna på denna jord!! :)

Lördagen spenderades ute i husvagnen! Underbart väder så barnen passade på att bada. Första badet i en sjö för Alissia och hon älskade det! Lilleman där emot är lite av en badkruka och håller sig gärna in till kanten med en hink & spade..

Älskade barn! Ni gör mig hel. JAG är världens lyckligaste som får vara just ER MAMMA!! <3 <3

En riktig bildbomb direkt från Instagram, vår vecka i bilder :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback