Framsteg

Alissia gör mer och mer framsteg för varje dag som går!
Idag lyckades hon nästan att ge sig iväg i "krypställning", det gick inte riktigt men med lite mer övning så... Men hon var lika glad för det :)
Eller vem vet, Alissia kanske tar efter storebror och ger tecken på att krypa, gör det några gånger men sedan bestämmer sig för att "hoppa över " detta moment och istället ta sig fram med hjälp av saker?

Vi passade även på att borsta hennes små tänder för första gången idag, vilket passade super bra då hon i slutet av förra veckan fick ett litet paket från tandläkaren :)
Alissias har även börjat "prata" en hel del! Ni vet de där klassiska lätena så som maaamaa, paaaapa, babbboo.
Helt underbart att få se vår lilla tjej utvecklas och att se bandet mellan syskonen utvecklas för varje dag!
Tino är den bästa storebrodern!

Jag har fått världens finaste barn och världens finaste sambo/pappa till mina barn. Jag är världens lyckligaste tillsammans med mina tre! Min kärlek till er är enorm och mitt hjärta slår för er, nu och för alltid <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback