13 mars

Idag är det min och sebbes års dag!
Tänk att det är hela 3 år sedan det blev vi två på riktigt!
3 helt fantastiska år med min andra hälft!
Dessa 3 åren har varit magiska, vi har delat sorg, smärta, glädje och lycka!
Och det viktigaste av allt, våra två fantastiska barn!
Helt galet vad man hinner med under 3 år ;)
När jag träffade dig för första gången hösten -09, så tänkte jag något i stil med "-han ska jag minsann ha!"
Och se där ja, fast att det tog ett tag så fick jag tillslut min drömprins! Aldrig någonsin kunde jag tro i början av vår romans i början av -10, att vi 3 år senare skulle sitta tillsammans med två underbara barn!

Jösses så jag älskar dig Sebastian!
Du är det bästa som har hänt mig, du är den bästa halva man kan tänka sig och framför allt, du världens bästa pappa till våra två helt fantastiska barn!
Aldrig ska jag sluta älska dig <3

Ni är min dröm!
Ni är min lycka!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback