Hjäälp

Mamma har fått snurr i bollen och ville spöka ut mig nu i kväll!
Ena pannbandet va för stort så det fick jag minsann ta och växa i sa mamma.
Men den som mamma och moster hittade till dopet (med rosa rosett) kunde jag ha, jaha ja.. Bara till att inse att mamma kommer spöka ut mig med både det ena och det andra ;)

Ja där hade nog storebror tur som bara blev ut spökas med en keps :)



Jag tror jag menade avundsjuk på barnen, haha! Haft två missfall nämligen och kan vara inne på ett tredje. Menade inget illa med kommentaren

2013-03-16 // 21:10:04

Första gången 8 veckor, andra gången 10 veckor och 12 veckor nu, blödningen kom igång för en liten stund sen så ska kolla upp på onsdag om det är nåt kvar /:

2013-03-16 // 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback