Mello kväll

Självklart kikade jag och min älskade syster på mello!
Ja det har minsann blivit lite av en sak varje lördag. Hur mycket tittar vi då?
Hmm... ja, vi har i alla fall på tv i bakgrunden men mest hörs garanterat vårt tjöt!
Alissia valde att sova sig igenom hela mello och vaknade upp på riktigt bus humör.
Hämtade även hem min nya leksak. Dock får den ligga på hylla några dagar framöver då kortet inte hann komma.


Älskade lillasyster, älskade lillan!
Du betyder så otroligt mycket för mig!
Du ställer upp när, var och hur som helst, du har varit ett otroligt stod stöd för mig under hela livet.
Kommer aldrig kunna tala om för dig hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig!
Du är en klippa som ställer upp och vaktar barnen när de behövs och kör oss vid behov.
Du är guld värd och bland det bästa av allt är att även barnen älskar dig!
Ja, Tino ville ju till och med gifta sig med både dig och hundarna.
Tack för att du är DU! Tack för att du är min lillasyster och mina barns underbara moster. Finns ingen bättre moster än dig och framför allt ingen bättre lillasyster!
Du är vår ängel, vi älskar dig nu och för alltid! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback