Syskonkärlek i all ära!

Men när storebror får lite små panik över att lillasyster för en gångs skull "svarar" tillbaka under deras mys stunden genom att lägga sin hand på Tinos, ja då utbryter lite små panik!
Lilla Alissia som mest brukar ligga där och le, skratta och prata lite emellanåt har nu lärt sig att ta tag i storebrors hand!
 
Hålla hårt i storebrors hand är en stor favorit för tillfället!
Hoppas att det håller i sig och att de kan ge varandra lika mycket kärlek och stöd när de blir äldre ♥
 


Men gud så söta! :)

Sv:Tack så jätte mycket för gratulationerna i min blogg!! :) kram

2013-03-22 // 10:02:19

Vilka vackra bilder. Underbara syskonkärlek.

2013-03-22 // 10:30:14

Söta dom är! :) härligt att de går så bra mellan dom, hoppas jag har samma tur här hehe

2013-03-22 // 21:06:45

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till videon, som spelas upp på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

2013-03-27 // 00:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback