Åska och regn...

Vilket väder vid fick på kvällen!
Visst behövde vi både lite regn och åska. Men fy! Jag är verkligen livrädd för åska, och satt helt ärligt ihop krupen i soffan med ett täcke över huvudet!
Jaja, jag vet! Jag är mamma och vuxen, men fy farao! Åska kommer jag alltid vara rädd för.
Tänk om jag kunde vara som mina små, Tino sov gott i sin säng och Alissia sprang omkring i gåstolen. Tänk om jag kunde vara lika modig som dem!

Innan åskan kom på besök så hann vi vara ute och leka en sväng. Tino passade på att inviga sin nya cykel, och ingen var nog gladare än han!
En allt försenad 2-års present (ja, det är väl ändå ingen hit att köpa en cykel den 1/12! Haha) huvudsaken är i alla fall att lilleman blir nöjd och glad! Alissia var liks intresserad hon, speciellt när storebror stolt skulle visa att han kunde åka fort fort.... (Med hjälp av pappa Sebbe eller moster Lillan hack i häl)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback