Kalas nummer 1

Åh äntligen känns det som man kan slappna av lite i alla fall!
Kalas nummer 1, har ägt rum för barnen nu under kvällen...
Nåja, ska väll vara ärlig och erkänna att inget blev som jag ville!
Tino önskade sig Pannkakstårta, och självklart skulle han få det! 
Med hjälp av Hanna fixade vi till två fantastiska tårtor till barnen mitt i all kaos. 
Jag hade inte hunnit med allt som skulle göras innan de första gästerna kom. Och mitt i allt ramlat Alissia och slår i munnen.. Lyckat? Nja inte direkt!
Nåja, barnen blev super nöjda och det är det som räknas.

Tack underbara Hanna med familj och Philip för att ni kom och gjorde barnens kväll till en underbar kväll :) <3


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback