Tiden bara springer iväg...

Jösses! 
Ja jag vet, jag har sagt det förr och nu kommer jag säga det igen, tiden bara springer iväg!
I morgon är det redan mitten av denna vecka! 

Idag har vi haft besök av världens bästa Sandra! Tino och Sandra busade som bara den medan Alissia mest skrek. 
Alissia är inne i någon seperationsfas och så fort jag inte syns till så finns jag inte. Inne och inne, Alissia har fastnat i denna fas sen hon var runt 7-månader eller något liknande. Och idag var det inte ens kul med varken besök, fika eller lek med storebror! 
Blev en sen kväll för båda barnen som valde att ta sig en liten längre vila idag.
Runt 20-tiden somnade Alissia och Tino somnade inte förens efter 22! Blir en rolig dag i morgon för min och barnens del med andra ord :( 
Nu blir det sängen.
Natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback