En dag på farande fot

Oj vilken dag!
Som sagt, efter förskolan så åkte jag och barnen med lillan till bland annat esplanaden, vi kikade en del där och sedan åkte vi vidare till stan.
Där kikade vi ännu mer, träffade min moster Mimmi och Martina en snabbis innan det blev en snabb middag på donken med pappa Sebbe under hans rast.
En lyckad dag so far...
Nöjda men trötta barn fick jag och lillan med oss till bilen.
Där upptäckte vi att vi hade fått punktering på bilen..... 
Men va i h*lvete!!!
Tacka gudarna för världens bästa pappa/moffa som kom och räddade oss där på grusparkeringen. 
Änglar ja dem finns minsann kan jag lova.
Tino och Alissia sov gott i bilen medan moffa gjorde ett otroligt snabbt däckbyte, Tino var rätt impad när vi talade om att moffa hade bytt däck under hans lilla vila. 
Han tyckte att det va super bra att moffa va så stark. 
Om moffa är Tinos idol? Ja Gud ja, ni ska bara veta!!  ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback