En fullspäckad dag

Oj, efter ännu en natt med allt för lite sömn så var det dags att åka iväg på en massa ärenden och nöjen med farmor.
Vi startade allt med ett besök vid den stora stora väderkvarnen som lilleman hade tjatat om ett tag. Och äntligen fick han se denna.
Efter det blev det besiktningen för att sedan åka vidare till Olle och Vera för lite fika. Vi passade även på att ha igenom stan, där jag aldrig hade varit. 
Eller jag var där när jag var lite, men det minns jag inte mycket av! 
En så otroligt fin stan må jag säga!
Båda barnen somnade på soffan otroligt gott runt 22-tiden!
Men först var Tino tvungen att ringa och säga godnatt till pappa Sebbe :)
Älskade små <3















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback