Fredag hela dagen...

Ja idag är det äntligen fredag!
Det betyder att pappa Sebbe slutar tidigt idag, underbart!

Idag har vi nästan inga planer alls, vi ska iväg med moster och shoppa lite bara.
Jag och Sebbe hade tänkt att gå på bio, bara han och jag. Ja, helt ärligt så har vi aldrig varit på bio själva! Och vi gör nästan aldrig något tillsammans bara han och jag. Kan räkna på min ena hand de få gånger vi har varit ute och käkat,  2 (!!!) ynka gånger bara, då ena gången inte räknas egentligen eftersom att det blev donken lunch i ca 20 minuter!

Men, det blev tyvärr inställt eftersom att vi inte kunde fixa någon barnvakt! Så nedrans typiskt!!
 Nej nu ska vi strax dra iväg! 



Fasen vilken tur att moster ska följa med att handla när Tino sedan kontrade med att mamma har dålig smak.... Haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback