Tillbaka till verkligheten

Ja nu var det minsann slut på lillemans lilla mini semester.
Äntligen var det dags för förskolan idag, som han har längtat! Jösse, ibland känner man sig nästa lite bortglömd ;) skämt o sido!

Dagen hade gått riktigt bra. Lek i spöregn och lek med alla bilarna och kompisarna. Fast Tino tyckte att dagen hade gått för fort. 
- Nej mamma, inte än! Fick jag höra när jag kom ner. 


Alissia passade på att ta sig en vila under eftermiddagen och då letade jag fram resterna från Tinos lördagsgodis. 2 klubbor fann jag som han så snällt delade med sig utav! Tack älskade Tino ;)

Ett lång bad fick avsluta denna dag innan en super trött liten kille tog natten runt 19-tiden ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback