Mammas små!!

Idag är det minsann inte Alissias dag!
Denna snuva och dessa tänder ger mig en helt annan unge.
Vart är min lilla flisan?
Hm, nu äntligen efter alvedon och välling verkar hon ha kommit till ro väldigt bra. Hoppas att det håller sig fram tills morgonen i alla fall. Annars lär det bli en vaken natt med henne...
 
Lyckades även hitta en helt nu pjyamas till henne i mina gömmor! Hade en väldig tur då den passade ;) och jag bara älskade den lilla detaljen på pyjamasen! Så otroligt söt :)
Lycka, eftersom att jag missade att plocka på mig en pjyamas igår på gekås. Tur med andra ord. 
 
Tino börjar också bli snuvig, åh gäller att hålla tummar och tår för att det släpper snart och att denna förkylning väljer att vända i stället för att bryta ut helt! 
Men hösten är ju som given för att bjuda på en massa förkylningar och sjukdomar!
 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback