Hej då sommaren...

Och hej på er!
Jösses så dessa månader bara sprang iväg!
I luften känns det nästan som om sommaren redan är över och min lilla ledighet har inte ens börjat ännu!
Jag som hade hoppats på värme fram till slutet av augusti i alla fall, ett dopp i havet hade ju inte varit fel.

Som sagt, sommaren har passerat näst in till. Barnen är tillbaka på förskolan, Sebbe tillbaka på jobbet och jag då?  Jag jobbar fortfarande på och har faktiskt börjat räkna ner mina arbetsdagar innan mitt sommar vik tar slut. 
Efter en tuff sommar med dubbla jobb så ser jag faktiskt fram emot lite ledighet och tid med min älskade familj.
En hel del har vi ändå hunnit med, barnen har haft "mester" från oss, sebbes familj har varit uppe en vecka, jag har minsann hunnit fylla 25 (!!) och mycket mycket mer! 

Jag har under flera veckors tid funderat till och från på att börja skriva igen, och äntligen tog jag ner appen och började. Lite svårt när man har så mycket som man vill skriva om nu direkt bara. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback