Ett måste!

Ja, alltså jag vet vad jag gör i sommar... Men väntan på sommar är låååång och jag tänker minsann inte gå hemma så länge!
Nu är det i och för sig rätt skönt att gå hemma, speciellt med tanke på alla sjukhusbesök med mera.. Och en fördel för sebbes del att jag kan sköta den biten.. 
Men jag är verkligen inte van att gå hemma, och hemmafru är inte riktigt min grej!
Jag älskar att ha många bollar i luften och har alltid haft det under många många år...
Så min panik är rätt så stor för tillfället. Sen är det inte bara mitt behov av att komma ut, det är allt runt omkring också, framför allt vår ekonomi kanske!
Hade jag kunnat vara hemma med barnen och haft en inkomst så hade jag inte tvekat en enda sekund :) 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback